طراحی شخصیت تبلیغاتی و شخصیت برند طراحی شخصیت تبلیغاتی، تجسم عینی شخصیت برند است. نمادی که میتوان آن را دید و با آن ارتباط برقرار کرد. وقتی صحبت از برندسازی میشود، یکی از مهمترین جنبهها پر و بال دادن به شخصیت ...
چه کسی فکرش را میکرد وقتی در سال ۱۹۲۳ (سال ۱۳۰۲ هجری شمسی) «والت دیزنی» به همراه برادرش «روی دیزنی» انمیشنسازی را در کالیفرینای آمریکا در استودیوی کوچک «شرکت انیمیشن برادران دیزنی» شروع کرد، این شرکت در کمتر از صد ...
برای دستیابی به یک بیان تصویری متناسب و هماهنگ با سبک نوشتار یا درونمایه متن، تصویرگر پس از مطالعه متن، هرگز براساس حدس و گمان و احساس لحظه ای یا حتی سلیقه شخصی و از آن مهم تر، حتی بر ...
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، بازارسازی فرهنگی در ایران با وجود همه مدعیان هنوز نوپاست. هر چند در سالهای گذشته نمونههایی از محصولات فرهنگی بومی در کشور تولید و توزیع شد، اما مشاهدات و پژوهشهای میدانی حکایت از این ...